Krasslig...

November har bara EN positiv sak. Ida-Li fyller år den 26:e. Annars är den ju tillsammans med januari och februari fruktansvärt tråkiga. Någongång i framtiden ska jag jag bosätta mig utomlands november till mars. Jag lovar, på riktigt. Som i Spanien. Det året jag bodde där var ett av mina absolut bästa år ever. Temperaturen sjönk inte under 10 grader en enda gång och under 15 grader var det väl under tre veckor i december. Precis lagom, vill säga. Tre veckors vinter är precis lagom. Nä fy faen för den här årstiden.
 
Nu räcker det tycker jag. Både på mitt klagande och vintern...



Kommentarer
Postat av: lottzy

Får jag följa med då?!



/Lottzy

2010-11-04 @ 18:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0