Things you do for your beloved children...

Vaknade helt underbart idag (bortsett från hosta o huvudvärk). Ledig dag, inget på agendan. Slog upp datorn och kollade på senaste avsnittet av "Couger Town". Sen kom Mini-Me in och tokgosade (finns ingen som slår henne i gos) o vi steg upp och käkade frukost. Alex trillade ner vid halvtiotiden. Vi fick den brillianta idén att åka till simhallen, så snabbt o lätt slängde vi ner badkläder i väskan och gjorde pastasallad och gav oss iväg. Vi och en trillion andra tydligen. Fler än jag som kläckt den idén. Höstlov i regnhålan Växjö. Då åker man till Leo´s eller simhallen tydligen. Hur som helst hade vi väldans kul. Träffade en väldigt kär liten filcka där. En som kändes som min för ett tag och det var väldigt, väldigt kul att få busa lite med henne och barnen hade det skoj tillsammans.

När vi badat färdigt i äventyrsbadet så bubbelbade vi och gick in o spaade oss lite, med inpackningar och peeling. Sen käkade vi clementiner inne i bastun... Oj, skönt det var...

Nu är vi hemma lagom mosiga och jag ska snart iväg men mina cybermammor på bio. Vi ska se "Eat, love, pray" och käka lite efteråt. Terapi kallas det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0