Dagens varmihelahjärtat...

...är när man kommer hem helt slut efter en 10 timmars arbetsdag och hemfärd på cykel i hällregn med iskall, jättevass snö i, får sätta sig jämte sängen och se två änglar sova... Det värmer hela min existens. Som jag älskar de små huliganerna och aj vad ont det gör i mammahjärtat när man inte har varit hemma och träffat dem mer än en halvtimme i morse. Jag längtar till fredag eftermiddag då jag ska få gosa ordentligt och fredagsmysa med dem på riktigt för första gången på en månad.

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love....




                                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0