Gud vad jag ser bra ut...

...för min mamma har varit här och putsat våra fönster, så nu ser vi ut igen. Köksfönsterna var fulla med bakpulver sen Alex gjort bakpulverbomber härom dagen. Tack snälla mamma!

Jag har haft en superlugn dag idag. Jag var i och för sig hos tandläkaren och torterades i morste och har fortfarande så himla, jävla ont, men det ska gå över om ett par dagar sa hon. Fick nån gel som jag ska tvätta med. Sen va mamma var här o lunchade och kunde som sagt inte låta bli att putsa våra mer än lovligt skitiga fönster. Båda kidsen har haft kompisar här i eftermiddag, så jag har mest legat o slappat, så skönt. Ikväll har vi varit på Alex´s judoträning och kollat. Nu ska vi koka thé och kolla på "Halv åtta hos mig". När kidsen somnat ska jag kolla på nån bra film. Oh what a nice day this is...



Kommentarer
Postat av: Marie

Så snäll hon e Anki! Måste va världens bästa mamma!Be henne komma till mig oxå om hon har tid=)

Jättehärlig blogg du har!

Kram Marie

2010-10-27 @ 13:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0