Höstruskeftermiddag

Jag sitter o njuter av en kopp thé och mina egna hembakade bullar (hurra, vad jag är bra!). Båda kidsen har kompisar hemma och jag har passat på att rensa ur tvättstugan på sommarskor och tunna jackor. Är det nåt den här familjen behöver så är det mer förvaringsmöjligheter. Vi kan inte bo fyra personer tillsammans som alla älskar skor och kläder och inte ha bättre förvaringsutrymme. Maj Gadd vilka i-landsbeskymmer, men va fan det är beskymmer det med...

Snart ska jag ta mig an en monstertvätthög och vika in den. Jag är asbra, skulle kunna säga världsbäst, på att ignorera tvätthögar, men idag är jag inne på min tredje o sista lediga dag denna veckan så nu måste jag. Annars blir jag hängd i ögonfransarna av Micke (som i 99,9v% av fallen är den som viker tvätt) skulle jag tro. Jag skulle inte klandra honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0