Jessan är schleten....

...och  i stort behov av en massage. En lång, typ en maratonmassage. Det finns väl? Så lång att det där hålet man lägger huvudet i gör ett permanet märke i ansiktet. Guuud, vad jag behöver en sån massage. I morgon ska jag boka in en sån. Belive me, I will!

Snön ja. Den kom. Vad härligt att köra bil med sommardäck i nysnö. Eller inte. Hade åtminsstone en näradödenupplevelse på väg till jobbet i morse. Nu ska det genomlidas 6 (oh dear God) månaders helvetsskap. Jävla påhitt, vintern... Kan man inte bara få trycka fast forward och vara framme vid vår igen. Eller nä. Jag vill inte gå miste om en enda dag i mina finas liv. De är allt o Mike grädden på moset. Vintern ska genomlidas och jag gillar den inte. Jag hatar o frysa och Mia Skäringer sa det så bra i sin blogg idag:

 "Fan vad jag hatar att frysa. Tar för mycket energi. Livslust. Som en damsugare som suger ur all glädje ur magen. Jag ledsen av att frysa. Introvert. Svårare än vad jag redan är. Överkänslig. Dum."

Men. I morgon är det fredag och jag får gosa med mina små. Det är fan inte fy skam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0