Missing out!

Ååååh, det känns som om jag missar allt roligt denna helgen! Igår missade jag världens bästa tjejförfest hos min finaste Lena och därefter Ladies Night. Jag VET att förfesten skulle varit hysteriskt rolig att gå på, Ladies Night gör mig inte så mycket, men åh vad jag tycker det är tråkigt att inte få festa med mina bästa Cybermammor...
Idag är det tjejfest hemma hos Ulcan och eftersom jag är totalt slut efter en jävligt rolig men hektisk dag på jobbet (och för att Mike helt enkelt har bättre framförhållning än mig och såg till att förankra sin utekväll före mig) så blir det hemmakväll även ikväll. Visserligen med de jag älskar allra mest (och vi ska ha räkfrossa, mums), men jag känner ändå att jag missar en massa, massa kul denna helgen.

Nu när jag mår så mycket bättre är jag helt plötsligt supersugen på en riktig utekväll (förra helgen blev det ju bara en halv utekväll, kvällen brann ju inne så att säga, he he...)

Nu ska jag gå o skära upp en massa frukter och förbereda min o Alexanders räkfrossa! Hopp o Hej!


Kommentarer
Postat av: Lovve

Haha Bobo alltså.. Får fortfarande skrattanfall när jag tänker på de ;)

2010-10-02 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0