Morgon stund har guld i mund, eller jag är alltid uppe så jävla tidigt...

Mini-loppan väckte mig som vanligt strax efter sju o ville som vanligt ha frukost helst i samma sekund. Så nu ligger vi under duntäcket nere i soffan och äter frukost o dricker thé. Ganska mysigt om jag ska va ärlig. Killarna sover, bara vi tjejer vakna.

Igår va en skön lördag, vi var på kalas hos en kompis till Alex (vars pappa jag känner sen evigheternas evighet , säger jag över 20 år låter det som om jag är lastgammal och det kan jag väl få förneka, va, va ,va???) sen var det sedvanligt häng här hemma hos oss. Johan med kids och Stina o Matte med Didden o så vår lilla familj. Vi grillade vad som sannolikt är årets sista grill. Ungarna älskar dessa dagar/kvällar. Det låter som tjurrusning och asgarv hela tiden o det är ju härligt för ett mordershjärta. Jag älskar dessutom när vi är många runt bordet.





Idag är det ett nytt kalas och Ida-Li ska på gympa, utöver det tänkte jag göra så lite som möjligt. Söndag är ju vilodag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0