Hinkvis!



Jag fullkomligt häller i mig thé (valfri stavning på den) om dagarna. Säkert en, en och en halv liter om dagen, minst. Jag försöker hålla mig undan alla godsaker här hemma men tydligen missade man att installera karaktär när man skapade mig, för det är ju så gott som omöjligt att låta bli! Sen gör den här jefla medicinen att man får ökad aptit (tack för den lixom) och i kombination med PMS är det ungefär lika lätt att låta bli att andas.

Karaktär ja. Den som begåvades med det... När jag sen återfår min energi skulle jag så gärna vilja bli hurtig o hinna vilja springa några mil kilometer i veckan. Eller vad fan, jag skulle vara nöjd om jag
hade karaktär nog att sluta äta godis och göra situps några kvällar i veckan innan jag går o lägger mig. Kan man uppgradera sig? Koppla upp sig mot nån internetsida o vipps laddar man hem o installerar Karaktär 2.0?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0