Mys i vårt omysiga hem.

Jag hämtade barnen som vanligt vid ett o vi åkte hem o fikade på min banankaka som jag bakat. Det har blivit lite av en specialitet för mig. Mycket god är den. Efter det hamnade jag i nån form av sockerkoma, så H I M L A trött, men va ändå tvungen att åka o köpa presenter till två av Alex´s klasskompisar som ska ha kalas på torsdag. Senf va det snabbt hem o hämta Mr Judo o åka på träning med honom. Idag hade jag dessutom lovat att sitta med o kolla hela träningen. Jäsp, men gud så duktig han är!
Efter träningen åkte vi hem o lagade tacos som vi egentligen skulle gjort i fredags men som blev ikväll istället. Gött va det!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0