Om att skotta när det snöar...

Sen den 31 augusti har våra golv varit täckta med papp, vi har haft hantverkare här från sju på morgonen måndag till fredag. Byggdamm överallt, alltså även i sängarna och det ger ju i och för sig en naturlig peeling om man ska se det positivt, men jag är inte så storsint. Jag är såååå trött på det nu! Jag vet att jag ska vara tacksam och det är jag, man kan väl få va både och? I fredags lovade de att va färdiga, men de är fortfarande kvar. Jag är ledig idag och hade sett fram i mot att städa (ja, jag tycker att det är roligt ibland), men nä. Det är som att skotta medan det snöar. Jag får eksem, blilr galen och tokig om det inte blir klart snart...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0