Sänghäng...

Idag är det så illa att jag inte orkar stiga upp. Jag va uppe o lämnade iväg barnen i morse, men efter frukost kröp jag ner igen o här ligger jag fortfarande. De ringde från gastro precis o nån läkare ska jag inte räkna med denna veckan eftersom det helt enkelt inte finns nån. Min läkare va akutläkare denna veckan o den andra som behandlat mig under denna perioden/skovet hade semester, sen va det visst slut på doktorer. Sköterskan lovade dock att prata med min läkare o förlänga sjukskrivningen i alla fall. Jag HATAR att vara sjukskriven men i nuläget finns inget alternativ när jag inte ens orkar vara uppe. Kan inte se att jag skulle orka köra 12-timmarsdagar i högt tempo nu tyvärr...

Nu ligger jag o väntar på att min store son ska komma hem från skolan, han har fått förtroendet att gå de 500 meterna hem från skolan själv nu när jag är hemma o det uppskattar han, att få känna sig stor o betrodd. Min fine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0