Sunday, bloody sunday...

Eeh, nä.  Ingen bloody sunday, men en skön sådan. Den inkluderade ingen sovmorgon, men dock en väldans mysig, slapp dag. Ida-Li hade sin vanliga gympa på Idrottskliniken (då alla föräldrar tränar gratis under tiden, men då jag hittills hittat mycket bra anledningar till att inte utnyttja, som t ex ta en promenad gå till City Gross o köpa Snickers o Cola Light). Alex åkte till sin varannanhelgbästis Isak o lekte. Efter gympan var vi bjudna på söndagslunch hos Stina o Matte. Heeeelt fantastisk köttfärslimpa med potatis, sås och kantareller fick vi.



Matte hade dessutom gjort Pollykaka till efterrätt. Jag älskar o bli bortskämd på det här sättet!

Efter den goda maten kom koman och jag fick åka hem o vila, eller snarare tvärsomna så att jag nästan försov mig till mötet på jobbet. Jag hade fortfarande sovstreck i hela ansiktet när jag sladdade in på jobbet några minuter för sent.

Nu i kväll har jag organiserat den nya toan där nere, när Mike o barnen varit så duktiga o skruvat ihop nya byrån som står där inne. Kan ju erkänna att jag får mental orgasm när jag får organisera o till ordning och reda.

Nu ligger jag på madrass i Ida-Lis rum eftersom vi (eller ja, Mike) skruvat isär hela vårt sovrum och jag ska be till vår allsmäktiga moder att de blir färdiga med renoveringen innan onsdag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0