Uppvaknande...

Jag fick en riktig bitchslap i fejan i morse när jag av en händelse råkade ställa mig på vågen. Oj, skulle man kunna säga, även om jag sa, typ, helvetes, satan, jävla skit. Det blev ett jävla liv på mig. Det var ju det här med karaktär då va...

Som grädde på moset, eller som en skön klapp på fläsket, ska vi grilla sommarens sista grill ikväll, en brittsommardag som denna. Sen är det ju fredag o efter att ha varit en sväng på stan var barnen sugna på fika och vi sladdade förbi Coops X-tras lilla café och köpte morotskakor och wienerbröd och åkte till mormor o morfar och fikade. Så är det ju fredag sa jag ju och då är det ju ALLTID fredagsmys...

Den däringa bicthslapen borde mer kommit som ett brev på posten. Varför har jag inte varken karaktär eller slutledningsförmåga?!

Nähe, jag måste kila, såg att mamma hade lite godis i köket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0