Yet anoter sunday...

... men en skön sådan. Den började i lugn o ro där jag fick äta frukost i min ensamhet. Jag ÄLSKAR äta frukost själv. När ungarna vaknade så blev det gos i soffan o sen städade Idi o jag vårt nya, fina badrum o premiärduschade och jag måste säga att den va helt underbar. Efter det va det full fart. Alex åkte till simhallen med Patric o Isac och Ida-Li började sin nya gympa o sen hem för att sälja Leo the Gecko. Sedan måste alla utfodras o trickcykel inhandlas. Trickcykel måste skruvas ihop, men då fick morfar rycka in. Nu är båda kidsen ute o cyklar o jag sträcker ut mig i soffan. Orkar faktiskt inte mer idag. Mike målar Alex´s rum o det är jobbigt att inte orka vara med. Jag gillar inte att inte orka. Känner mig helt utsugen på energi mest hela tiden o det skrämmer mig o ger mig katastroftankar, att något annat än bara magen är fucked up på mig, något mer allvarligt, vad vill jag inte ens sätta ord på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0